Könyveimről röviden ...

1. Az első fecske

Mi mással kezdhetném ennek a blognak a dolgos hétköznapjait, mint egy ismertetővel. Magamról persze aligha tudnék olyan érdekességeket megosztani, mint a történeteimről, így aztán maradjunk is inkább ezeknél.

Az a bizonyos első fecske... Mondhatnánk persze azt, hogy "az első fecske nem csinál nyarat", de jelen esetben ez azért nem volt így egészen igaz. 2015-ben már jócskán összegyűltek a "fiókomban" kész regénykék, amiket a lassukeringo.blogspot.com-on osztottam meg az érdeklődőkkel. Előbb csak barátokkal, később - ahogy terjedt a híre - ismeretlen ismerősökkel is. Tehát volt honnan válogatni, bár természetesen mindegyik némi ráncfelvarrásra szorult. Egy ideje már rágódtam rajta, merjek-e belevágni a könyvkiadás kalandjába. Volt már tapasztalatom kiadóval, aki lelkesedett az írásomért, aztán olyan összegről készített kalkulációt, hogy beleszédültem. A Publio Kiadó azonban ingyenességet hirdetett, Oké, ez volt az, amiért nem is hittem az egészben. Ingyenes megjelenés? Biztos van benne valami csavar, hiszen az életben semmi sincs ingyen! Ezért óvatosságból  egy olyan írásomat választottam, amely nem volt igazán hosszú, és bár kedveltem, szükség esetén mégis el tudtam engedni. Ugyanis a szerződés akkor még nyolc hosszú évre szólt. A borítót barátnőm, Alessia készítette, aki remekül ráérzett a tartalom képi megjelenítésére. Ez az első fecske tehát csak a megjelenést tekintve volt az, írás szempontjából már sok másik is megelőzte.

A történet röviden: Dakota és Jeff a kivételezettek életét élik a napfényes Kaliforniában. Persze, ahol napfény van, árnyék is van, hőseink pedig igencsak kiveszik részüket nagyvilági életük árnyoldalából. Rossz döntéseik kényszerhelyzetbe hozzák őket, és ennek köszönhetik a találkozásukat, amely ráébreszti mindkettőjüket, hogy a démonaikkal csak együtt van esélyük megküzdeni. Az út nem könnyű, néhány újabb pofont is sikerül begyűjteniük, amíg a végére érnek, de ahogy egy "rendes" romantikus történetben történnie kell, a szerelem mindent legyőző erejével felvértezve győzedelmeskednek.

Elérhetőség: https://publioboox.com/hu_HU/zoldzug

zoldzug.jpg