Könyveimről röviden 2.

Amit a könyvkiadás kapcsán az előző posztban nem említettem, az az, hogy ezek a könyvek elsősorban e-bookként jelennek meg, majd nyomtatásban is rendelhetőek, de a kis példányszám miatt meglehetősen drágán. Nos, ezt csak zárójelben.

Másodikként jelent meg az Eszmélés című kötet. Egy egészen más világ, mint a Zöldzug. Talán én sem tudnám jobban megfogalmazni a történet lényegét, mint az egyik kedves olvasómtól kapott levélke: „Végeztem az Eszmélés c. könyveddel; Judit, azt nem mondtad, hogy ha a kezembe veszem, nem tudom letenni! Hétfő este olvastam el. Igaz csak későn, tíz körül kezdtem el,hajnal fél háromra végeztem. Nem így gondoltam, mert másnap dolgoztam. Judit! SZUPER JÓÓÓÓ! Ennél bővebben: Egy tea mellett órákig tudnék róla beszélni. Megfogtad az 50-es nők problémáit, gondjait, lelki vívódásukat. Mikor a test öregszik, de az elme, a lélek még beragadt úgy 30 körül. Minden egyes mondatát elolvastam, nem lehetett csak úgy átugrani egy-egy soron, mert uncsi és szeretnék haladni. Minden szó és mondat lényeges, érthető, tiszta, egyszerű gondolat, átlag ember (nő)problémái. Ezért egyből azonosulni lehet a főszereplővel; mint egy film, pereg az ember szeme előtt. Aranyos, huncutság, vívódás van benne, minden. Szóval, ha a többi is ehhez hasonló lesz, felvásárolom az összes könyvedet. A kolléganőim is ráharaptak, már van, aki rendelni is akar. Tegnap töltötte az 50. szülinapját, csak beleolvasni engedtem őket, oda nem adom, mert ronggyá olvassák és akkor hogy dedikáltassam veled?” Mária

Julia és Ryan története a fordulataival okozhat meglepetéseket az olvasónak, de biztos vagyok benne, hogy unatkozni nem fog az olvasásakor.

Elérhető: http://publioboox.com/hu_HU/eszmeles